MIKA

2011-11-15
19:10:17

Glad tjej!
Hej på er allesammans!

Jag är så jäääklarns glad just nu. Idag gjorde jag ju något väldigt spännande som jag nämnde i tidigare inlägget. Det som var spännande var, *trumvirvel* att jag hade min första körlektion!
Och vet ni hur bra det gick eller? Alltså allvarligt talat, det gick så jävla bra att jag är i ett lyckorus.
Jag fick göra en massa olika saker, däribland att backa in i en parkeringsruta, och det blev rakt! SPIKRAKT! Flera gånger. Helt otroligt, jag blev så paff att jag sa: Nämen! Vi står ju för fan rakt!
Min körlärare bara skrattade åt mig. Har nog bästa körläraren dessutom, så grymt bra, sådär lagom pedagogisk och frågade saker, lät mig prova och köra på. Längtar redan tills på onsdag nästa vecka, då är det ny lektion. Wehooo!

Jaa, nu vet ni. Fick även kul post idag, tänkte visa er alldeles strax ;)


// Mika
Kommentarer:
#1: Jonna

Oh vad kul! Jag hade också en jättebra körlärare och det gör ju hela grejern!

2011-11-16 @ 12:31:55
#2: K A J J A

söt! jättefint hår :)



hur är de med dig? :D

2011-11-16 @ 14:36:44
#3: Fanny

Vad kul att det gick bra!!:) Jag gillade inte min lärare så mycket. Han var för tyst. Men jag fick prova ha en annan också, och han var så bra!

2011-11-16 @ 16:57:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: