MIKA

2011-11-20
16:02:39

Söndag = no cooking
Ja alltså idag är det söndag, och jag och mor var alldeles för lata för att laga mat, så det fick bli thaimat. Gott, men fasen så mätt jag är nu.

Senare får det bli en promenad, har väldigt ont i huvudet, så ska nog ut och få mig frisk luft. Ikväll blir det nog att kika på Beck, har blivit så nu på söndagarna av någon anledning, jag är inte direkt något Beck-fan annars, men är ju faktiskt ganska bra filmer.

Imorgon ska jag på möte hos min jobbcoach. Väldigt trevliga möten måste jag säga, vi pratar om allt och inget, dvs inte bara om jobb. Måste maila min handläggare på AF också. Ska snart ha möte med honom också. November är snart över, vilket känns väldigt skrämmande. Går så fort. Hm.

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Haha fan vad smart, att jag inte tänkte på det XD Har ju några 14-centimetersklackar, de borde ju ha fungerat riktigt bra :D

2011-11-20 @ 19:15:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: