MIKA

2011-10-19
11:52:47

19 Oktober 2011
God förmiddag.

Ännu en dag där jag vill gräva ner mig någonstans och inte komma fram på ett bra tag. B.L.Ä!
Funderar på att bädda ner mig i sängen och läsa en bok. Men då kommer jag med all säkerhet att somna. Och det är ju inte bra. Men det vore bra skönt att sova en hög med timmar till. Nåväl.

Börjar bli lite irriterad på att Gina Ticot ännu inte ens skickat en leveransbekräftelse, och jag beställde grejerna i måndags morse. Innan 14.. Vill ha mina grejer... Nu.

Vad händer en onsdag som denna annars? Inte mycket eller? Ja, för min del vet jag inte alls. Time will tell, eller något.
Bjuder på en bild på hundarna eftersom att de är söta och får mig på liiiite bättre humör. :')



// Mika
Kommentar:

sv: okej :) vad händer idag då? hade du en bra tisdag?

2011-10-19 @ 13:03:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: