MIKA

2011-10-24
08:52:22

24 Oktober 2011
God Morgon!

Två MÅNADER! (inte dagar som jag skrev tidigare) kvar till julafton idag!
Glömde helt bort att skriva något igår förresten, sorry för det.

Meen iallafall. För drygt 20 minuter sen blev jag väckt riktigt brutalt.. 3 hundar, hoppandes, buttandes och klivandes på mig i över en timme. Försökte ignorera dem så gott det gick men icke! Fan så dryga de där kan vara ibland. Släpper ut dem, och de börjar gorma som tusan.. De upptäckte grannkatten.

Den katten skulle jag vilja skicka långt långt bort, för den kissen är inte rädd om livet. Två av vovvarna, Bira och Sunni, avskyr katter. De skulle säkert kunna äta upp en katt om de fick tag på någon..

Iallafall. Nu är jag iallafall uppe, och ska ta tag i lite hushållssysslor (läs: hänga tvätt, stoppa i en tvätt samt koka ägg) .

Hoppas alla får en trevlig måndag!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Hihi nu är det du som är lite virrig Mika :D Det är två månader till julafton, inte två dagar ;)

2011-10-24 @ 11:50:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: