MIKA

2011-10-31
12:52:02

Halloween i Torsby 29/10
Själva Torsbytrippen började runt 22.10, dvs direkt efter jag slutade jobbet. Malin och Therese kom och hälsade på mig på jobbet och var där tills jag slutade. Vi packade in mina grejer i bilen, och åkte för att hämta Camilla och Anna, och sedan bar det av till Torsby!

Resan gick bra, var mörkt som tusan, men vi kom helskinnade till Thereses lägenhet. Runt 1-halv 2 så började vi fixa till sovplatser, bland annat pumpa upp luftmadrassen jag skulle sova på, vilket till en början gick åt helvete, så vi gav upp idén med pumpen, och Anna började blåsa upp den själv. Efter en stunds blåsande var det klart, och vi förundrades över hur fasiken Annas lungor (Anna har astma dessutom) hade bättre kapacitet än vår pump.
Men säng till mig fixades iallafall, tur det. Inte allt för bekvämt dock, men sånt är livet!

På lördagen så åkte jag, Camilla och Anna till Sunne och kikade på Camillas småsyskon som hade skyttetävling. Riktigt skoj var det, och vi kom fram till att vi måste tillverka team-tröjor till nästa gång.

Vi kom hem till Therese igen runt tre, och då hade vi varit och handlat lunch och lite sådant. Så Anna hoppade i duschen medans jag och Camilla åt våra Pasta Alfredos med god aptit. Sedan blev det duschning och fixning, vilket tog en jävla bra stund, men kul hade vi! Camillas och min story var ( det var bara vi som sminkade oss i slutändan) att Camilla hade skjutit mig i huvudet, och då hade jag blivit förbannad och skalat av hennes ansikte. Bilder kommer i slutet av inlägget ;)

Ja, vad ska man säga mer. För att inte skriva för mycket blev det en hel del kaosoch missförstånd, men vi hade rätt roligt ändå, speciellt jag och Camilla som besökte en gemensam bekant som höll i en Halloweenfest i en lokal i lägenhetsområdet. Vi körde charader och hade allmänt trevligt, medans de andra var på Lasse Stefanz.

Vi gick mot Lasse runt kvartöver 1 på natten, och väntade och väntade på de andra tre. Anna dök aldrig upp då hon umgicks med några andra, och Camilla drog sig till en av hennes kompisar och sov där. Jag, Malin och Therese samt två för mig random snubbar, gick hem till Therese och sov. Jag fick dock ligga i bäddsoffan inatt, och Malin låg på luftmadrassen, haha.

Runt 12-tiden åkte vi hem mot Malung, och väl hemma så packade jag upp, och sov sedan litegrann i fåtöljen. Jag kan ju tillägga att under tiden jag varit borta har jag ju inte sovit mer än typ 5 timmar som mest under en natt, så jag var ganska slutkörd.
Men som sagt, vi hade trevligt, även om detblev en hel del kaos, men det tänker jag inte skriva om här.







// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: