MIKA

2011-10-24
20:36:10

Halloweenplanering och barnvakt
Halloj på er!

Har precis kommit hem från brorsan, har suttit barnvakt en stund.
Innan dess så var jag hos Camilla en sväng och planerade inför helgens bravader. Vi ska ses imorgon igen för mer utförlig planering och sisådär.

Imorgon måste jag packa också, för 07.25 går min buss mot Borlänge, där jag ska byta till tåg mot Stockholm. På torsdag får jag äntligen se mitt älskade Within Temptation! Längtar så jäkla mycket ska ni veta! Efter/under helgen kommer självklart en liten review från konserten.

Annars då? Själv har jag mensvärk och en begynnande huvudvärk som kan liknas vid den jag hade igår natt. Får packa med mig ett ton med värktabletter om jag ska till Stockholm också, annars går detta icke så bra.

Hm, ja det var väl allt jag hade att säga för nu. Hämtade ut ett paket innan också, tänkte visa er innehållet inom kort :)

Stay tuned!


// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: