MIKA

2011-10-24
11:16:34

SRF 2012 - första banden släppta!
Sweden Rock Festival. En festival jag aldrig varit på tyvärr, men hoppas på att kunna åka till antingen till denna festival eller kanske året där på. De har nu släppt första banden till 2012 års upplaga av festivalen som är under dagarna 6-7-8-9 juni, samtidigt som de släppt de första biljetterna. Banden som kommer till SRF 2012 är alltså Mötley Crüe, Blue Öyster Cult, Dimmu Borgir, Gamma Ray, Edguy, Pentagram samt Danko Jones.

Banden som lockar mest hittills är Gamma Ray, Edguy och Mötley Crüe. Gamma Ray har jag sett två gånger tidigare, och jag tycker att de är grymma live. Edguy, Mötley Crüe och Danko Jones har jag dock aldrig sett, men är band som står på listan över band jag ska ha sett innan jag dör, så jag menar, bra start! Kan ju nästan bara bli bättre!

Bilden är lånad från Sweden Rock's hemsida, som ni kan hitta HÄR!

Biljettpriserna för 2012 kommer att vara 2290:- för en 3-dagarsbiljett, samt 2390:- för en 4-dagarsbiljett.
1-dagsbiljetter kommer att släppas under våren, enligt Sweden Rock's hemsida.

Är redan excited över nästa bandsläpp!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

svar: hahaha äh du vet ju hur fel jag kan skriva XD Det värsta är när jag råkar skriva typ augusti istället för oktober, som tur är har jag hunnit ändra innan jag publicerat inlägget ;)

2011-10-24 @ 12:00:39

sv: jag hade en jätte fin helg! :D vad ska du hitta på idag?

2011-10-24 @ 12:19:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: