MIKA

2011-10-17
19:22:02

Tampons for Free - Rosa bandet!
Här om veckan fick jag mitt paket från Tampons for free, en hemsida där man kan få gratis tamponger ifrån, genom att bara svara på en enkät ca en gång i månaden. De bjuder till och med på frakten! Superbra. Denna månad var de även snälla nog att skicka mig två stycken paket, plus två superfina Rosa Band.

Tampons for free i samarbete med Chartis, ett försäkringsbolag, vill uppmärksamma den rosa månaden. Gilla Chartis på Facebook så skänker de 5 kronor till Bröstcancerfonden. Direktlänk HÄR! Gilla på nu!
Om ni vill gå med i Tampons for free, gå in här: http://www.tamponsforfree.se/

Jag behöll det ena bandet och gav det andra till Trollmor. Det roliga med årets Rosa Band är att de finns i 6 olika designer. Roligt och kreativt!

 

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: