MIKA

2011-10-25
16:29:17

The countdown begins
..snart snart snaart är det torsdag, FA-AN så mycket jag längtar. Om lite drygt 50 timmar står jag (förhoppningsvis) längst fram och får äntligen se dem jag väntat på i åratal. Åh så skoj det ska bli!


Har varit och ätit kebabtallrik med min vän Camilla. Båda blev så mätta att vi hamnade i någon slags matkoma. Vi pratade om helgen och vad som kommer hända då, för roligheterna är inte slut efter att jag kommer hem ifrån Stockholm ska ni veta. Hoho nej.

Nu ska jag sätta mig och glo TV en stund. Senare ska jag ta en promenad ner på byn och handla lite färdkost inför morgondagens buss och tågresa som väntar. Visste inte vad jag ville ha när jag var på affären tidigar så går ner senare istället.

Nu - mjukisbyxor på!

// Mika
Kommentarer:
#1: therese

Vad kom ni fram till i helgen nu då? :)

2011-10-25 @ 17:10:12
#2: Jonna

Bästa konserten! ^^

2011-10-28 @ 12:28:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: