MIKA

2011-09-12
11:50:02

12 September 2011
Halloj!

Måndag igen. Sitter här med vitlök i örat. Japp, vitlök i örat. Börjar få öroninflammation misstänker jag, och jag vill verkligen inte gå till doktorn med detta då sist jag gjorde det skrattade de åt mig, så googlade på lök i örat då jag hört att det ska funka och det känns ju ganska bra iallafall. Svider lite men vafasen, lite får man väl tåla. (tro nu inte att jag petat in en hel klyfta i örat bara sådär, nej dne är fint hackad och inlindad i kompress)

Idag ska jag väl läsa på inför provet, och inte så mycket mer skulle jag tro.

Vad händer för er andra en måndag som den här?

// Mika
Kommentarer:
#1: Malin

Kan du göra en header till mig? :)

2011-09-12 @ 14:46:10
#2: Malin

- Tack för att du svarade iallafall, har fått hjälp av en annan så det är lugnt :)

2011-09-12 @ 16:43:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: