MIKA

2011-09-13
21:20:55

13 September 2011
God kväll på er. Har inte skrivit något idag, har helt enkelt inte orkat. Inte varit min dag idag, så att säga.

Mitt öra blir värre och värre, och börjar dra sig mot andra örat också, så ringde vårdcentralen tidigare idag, men skulle ringa tillbaka imorgonbitti eftersom alla akuttider var slut.

Imorgon är ingen vanlig dag, min lille brorson Alexander fyller hela 6 år, så självklart blir det tårtbak och lite annat. :) Måste köpa tårtljus, herregud, pojken kan ju inte vara utan ljus på tårtan! Tur jag kom på det nu, får gå en sväng på byn imorgon och införskaffa detta.

Var på banken idag och fixade lite grejer för övrigt, det är tur de har koll på en så man får bra förmåner, hehe.


Nej, nu orkar jag icke skriva mer, ha det !

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: