MIKA

2011-09-14
12:18:34

14 September 2011 - Ingen vanlig dag!
Haaalloj!

Först och främst vill jag säga STORT GRATTIS till min fina brorson och gudson Alexander som blir hela 6 år idag. Kan ju inte kalla dig för lilla Sander längre, , för nu är du allt en stor kille!


Idag.. Ja. Kunde ju ha börjat bättre, gick upp halv nio och ringde läkarmottagningen, fick tid 09.20, gick dit, och träffade en jättebra läkare, han kollade i mina öron och frågade hur länge jag haft ont och sådär, och han kom fram till attjag har hörselgångsinflammation (som jag misstänkte) och inte nog med det, har jag spräckt trumhinnan också. Inte konstigt jag har haft jävligt ont och varit halvdöv dessa dagar. Ajajajaj.  Fick både penicillin och örondroppar utskrivna, så nu ska jag käka 6 tabletter om dagen i 5 dagar, och örondropparna ska jag ha i två droppar två gånger om dagen i 10 dagar. Nåväl, jag blir nog frisk iallafall.

Och jag måste säga att jag gruvade mig för att gå till vårdcentralen, då sist jag var där och hade jätteont skrattade de ju åt mig. Men denna läkare jag hade nu (ingen från Malung skulle jag tro) var grymt bra. Inget daltande, och jättetrevlig, rakt på sak och fort gick det. Stor eloge till honom!

Min jobbcoach ringde tidigare och vi ska träffas på måndag klockan 9.

Ska se till att ta lite kort på födelsedagsbarnet idag också, så stay tuned!

// Mika

Kommentarer:
#1: Jasmine

svar: Tack så mycket :D Haha jaa det är kul att fixa en ny design! Allt är bra här, själv då? :)

2011-09-14 @ 14:19:29
#2: Jasmine

svar: Ah, jobbigt! Hoppas det blir bättre snart då :)

2011-09-14 @ 19:00:06
#3: Julia

men det blir det nog då, hoppas på det bästa iaf :)

gjort annars idag?

2011-09-14 @ 20:10:47
#4: Julia

jaha okej, grattis till honom!

2011-09-15 @ 10:12:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: