MIKA

2011-09-17
00:31:44

16 September 2011
Hej på er. Det är mitt i natten till den 17 september, men har inte hunnit med att skriva något innan idag so here goes.

Idag har jg gjort slutprov för engelska c, men måste ju skriva om bokanalysen så är inte klar med kursen än...
Har även varit lite barnvakt en snabbis med mor, sen har jag jobbat, vilket var hur trevligt som helst, fasiken vad jag gillar mitt jobb! Sedan efter det så satt jag i bilen med Camilla och Therese nån timme och snackade en massa, var även det grymt roligt.

Nu sitter jag här och har kollat igenom lite bilder från Alexanders 6-års dag, så publicerar dem strax. Vill först och främst visa vad han hade gjort till mig i skolan, en jättefin stjärna, som jag satte på ett halsband direkt! Jättefint var det, så har haft på mig det på jobbet idag :)



Fint va? :)

Nu ska jag lägga upp lite bilder här i ett tidsinställt inlägg som kommer upp under morgonen, stay tuned :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: