MIKA

2011-09-25
11:15:15

25 September 2011
God morgon!

Jag har sovit i över 10 timmar inatt och är fortfarande urtrött. Nåväl, piggnar väl till snart.

Igår var jag som sagt ute med mina brorsöner. De åkte karusell, vann i gripklor, köpte lördagsgodis, och ville ha ALLT! Vilken tur att jag har en bra övertalningsförmåga gällande de där två, för de skulle verkligen ha allt de såg. Lyckades även hindra Sander från att åka en jättesnabb virvelvind, och jag anade att han var för kort så han skulle slå huvudet i det där hårda som finns på karusellerna, så jag lyckades övertala honom att han inte skulle åka den, han är lite för liten än tycker jag.

De verkade dock ha haft en toppendag, när vi gick mot mamma/deras farmor, så mötte vi deras mamma och lillasyster, som skulle på marknaden. Så jag gick och lämnade av Anthony och Alexander, sedan gick jag mot marknaden igen och mötte upp Katina och Alicia. Köpte mig ett halsband som jag tänkte visa på bild sen. Såg även en supermysig tjocktröja där men.. jag har så mycket tjocktröjor. Men den var urfin. Hoppas att mor hinner hem så vi kan gå en sväng på marknaden.

Nu ska jag ta och dra på mig ansiktet och klä på mig, kan ju inte sitta i alldeles för stora mjukisbyxor och brorsans gamla Ralph Lauren t-shirt hela dagen.

HEJSVEJS!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: