MIKA

2011-09-28
16:44:09

28 September 2011
Hallå där!

Allt bra? Med mig är det toppen, hungrig som en varg men det ska snart rådas bot på.
Kom hem för inte så längesen från möte med min jobbcoach där vi pratade om dittan och dattan. Fick lite konstruktiv kriting angående mina personliga brev, och lite annat.

Har pratat i telefonen idag och nästa vecka mina vänner, då händer det grejer. Tänker fortfarande inte säga vad det är, det kanske ni får veta då.. Kanske. Om jag är snäll, haha ;D

Idag är det ingen vanlig dag heller, för min älskade morbror fyller 70 år! Stort grattis till honom, som just nu är i Cypern och gottar sig. Alldeles riktigt!  Även min vän Jessica fyller år idag, grattis på 19årsdagen min fina vän!

Och nu ska jag ta och börja med maten, som får bestå av bulgursallad eller något. Kanske. Ska se vad jag hittar, haha.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: