MIKA

2011-09-05
17:00:32

5 September 2011
God eftermiddag. Inte varit så aktiv här idag, har haft fullt upp, så att säga.

Började dagen med att bli väckt av Alicia runt 09.10. Sedan halvsov jag över köksbordet (trött_tjej_92) ett tag, sen tog jag mig i kragen och gjorde mig i ordning, gick först till Körskolan där jag fick login för deras datorer samt till tester man kan göra hemma. Blev även av med 300 kronor pga att jag var tvungen att köpa en ny bok då min var ganska föråldrad. Det var bara att ta upp plånboken och betala det, för jag SKA ha det där rosa kortet i min hand innan 2012.. Så det så.

Traskade sedan till Arbetsförmedlingen där jag var i typ 2 timmar, först väntade jag en massa, sen fick jag skriva in mig, sen gjordes det handlingsplan, söktes upp jobbcoach osv osv osv. Mötte upp mor och Alicia på Lidl, vi handlade, och åkte sedan så jag kunde hämta Anthony och Alexander på fritids.
Det första jag möts av när jag kommer dit är en kille som vrålskriker: DU JOBBAR PÅ DÖL VA?!
Svarar att han får tjata på chefen då jag inte visste hur det såg ut framöver. Hehe.

Kom hem, åt mat, skulle söka ett jobb men hemsidan funkade inte, så ringde och fick till svar att jag skulle ringa tillbaks imorgonbitti. Registrerade mig på en rekryteringssajt, och har börjat skriva på analysen, samtidigt som allt detta har jag känt av en fruktansvärd huvudvärk som gör mig vansinnig. Tog precis en värktablett, och jag ber till han där ovan att det ska släppa. När jag satt på AF så kände jag att jag inte såg någonting, allt blev bara suddigt.. När jag åt började jag få lock och pip i öronen, och som sagt, huvudvärk. Tjena migränsymptom, läget? Gaah. Har inte tid med sånt där nu. Have. To. STUDY!!!! .__.

En glad nyhet är iallafall att jag fått schema från Döl, jag ska få jobba varannan fredag nu från och med den 16 september. Inte helt fel. Så ska skicka iväg ett mail till min handläggare på AF så han har koll på läget.

För övrigt är det min och Alex dag idag. Love you! <3


// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: