MIKA

2011-09-09
11:27:46

9 September 2011
ÄNTLIGEN ÄR DEN KLAAAAAR!!!!1111111 Bokanalysen alltså. Inskickad och klar. Fy fan, jag har kämpat med den där förbaskade analysen nu så fasiken. Nästa gång jag hör ordet bokanalys kommer jag spy, eller något.

Så i helgen blir det lugnt... NOT. Nej du, då måste jag allt plugga på som tusan inför provet jag ska göra om en vecka, slutprovet. Nästa vecka, på fredag, tar min kurs äntligen slut.  Jag ska fasiken ha bra betyg på slutprovet, så är det bara. Så ska låsa in mig hemma (förutom lite på lördagen, måste ju ut och glo på folk en sväng då det är gatufestival.. tjohooo!!) med en påse gött och sitta och studera röven av mig. My gooood.

Idag ska vi vara barnvakter igen, och jag måste fråga Sander vad han vill ha för tårta på onsdag. Han fyller ju år då, och vi ska antagligen vara barnvakt då också, så då ska han få tårta när han kommer hit. Ska baka så det står härliga till! Tror nästan jag ska starta ett konditori, eller vad säger ni? haha.

Nej. Nu ska jag gå ut och kika om vi fått post, sen äta frukost, klä på mig och ja, göra mig redo för dagen helt enkelt. Vi hörs!

// Mika

Kommentarer:
#1: Alina

Allt bra idag snygging? =)

2011-09-09 @ 14:35:29
#2: Alina

jo det är kanon! görs idag då? =)

2011-09-09 @ 15:04:19
#3: Alina

mmkay jag ska nog ut lite senare o träffa lite kompisar =)

2011-09-09 @ 16:19:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: