MIKA

2011-09-02
21:50:47

Det var väl ett jävla gnäll!
Sitter här och förundras över hur folk kan bli så hysteriska, arga och rent utav elaka när det gäller sport..
Hela facebook är invarderat av arga kommentarer om hur de skäms över Sveriges Landslag..  Men vafan, sluta klaga och åk dit och spring runt själv och se om du gör det så jävla mycket bättre! (okej, nu var jag ju ungefär likadan själv men .. det räknas inte ;)



Baket blev skitbra förresten, men, haha, glömde ju att brödet ska ju jäsa också och bli dubbelt så stort, så jag fick JÄTTEstora frallor.. Men men, så är det. Nästa gång - gör om, gör rätt, helt enkelt.

Bakade mördegskakor också, skulle föreställa schackrutor, men... Heeeheee.. Det blev inte som det var tänkt, men gott blev det! Inga bilder på bakverken då de blev estetiskt misslyckade. Får fota nästa gång ;)

Vad händer imorgon då folket? Jag ska iallafall starta dagen med en av mina frallor, läsa lite, och börja skriva på analysen.

Ha det gött!
// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: