MIKA

2011-09-27
20:18:02

Oh, happy day!
Idag är det en bra dag. Dels för det som hände imorse, som jag inte tänker tala om ännu, och dels för att vi idag fått veta att Mickes hund, Morris, är frisk! Lilla Mossigubben så bra! Han hade förut en böld vid en tand, som de tog bort och de sa att det var en tumör, och det var mycket osannolikt att det var en godartad sådan, så de opererade bort den och skickade på analys, och idag fick Micke provsvaren, det var en godartad tumör, så nu är Morris frisk som en nötkärna! Visst, det kunde komma tillbaka, men då ska man ta bort den igen.

Vilken lättnad, hela familjen har gått och oroat sig i flera veckor över detta besked, om att det skulle vara en elakartad tumör, men det var det ju inte. Så nu är det allt bra, en bra dag idag helt enkelt!
Dagen i övrigt har bestått av skriva personliga brev, handlat, och handlat igen (senilus totalus a.k.a jag, glömde hälften av det jag skulle handla) och har precis tagit ur en äppelpaj ur ugnen. Nomnom! Tror jag ska ta med en bit imorgon när jag ska till jobbcoachen och bjuda henne på. Blir nog bra, hihi.


Åh, en bild på finaste Morris idag!



// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: