MIKA

2011-09-19
19:13:39

Urk.. Eller?
Det är typ så jag känner mig just nu. Blä. Nåväl..

Precis kommit hem från att ha varit barnvakt tillsammans med mor åt brorsbarnen. De satt och tittade på Bananer i Pyjamas, om ni minns det programmet? Ni minns människorna i banankostymer osv osv.. Japp. Iallafall. Det är inte så längre. Precis som med alla program är de jättefult animerade. Vad hände med äkta skådespeleri egentligen?
Nä fy fan, ibland var det bra mycket bättre förr.

Inte har jag fått svar från min lärare heller, så jag hoppas innerligt att jag får det imorgon, annars blir jag lite ledsen i ögat.

Men, jag har återupptäckt Twitter. Loggade in igår, och upptäckte att jag inte hade varit online där på typ ett år. Men ska väl denna gången försöka hålla det vid liv. Mikaeka heter jag där, men orkar ni inte söka så är jag snäll och ger er en direktlänk till min twittersida på en gång. http://twitter.com/Mikaeka

Öh ja. Nu snart ska jag rota fram något ätbart också. Äta bör man annars dör man. Äta gör man ändå dör man.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: