MIKA

2012-04-10
19:59:56

10 April 2012
Hej och hå djupt i det blå! (höhö nu var jag bra fyndig...)

Sitter nyduschad ensam i Alexs rum och bara glor. Kom hem vid halv sex-tiden och sen dess har det inte blivit mnga knop. Alex är och umgås med lite vänner, och jag funderar på att läsa litegrann.

Dagarna i Malung var supermysiga, synd bara att de gick så otroligt fort. Vovven min blev så glad när jag kom hem, åh vad vi kramades hon och jag. Min mysvovve. <3

Igår var jag ledig pga röd dag, och då gjordes ingenting. Eller.. joo, städade i min garderob gjorde jag. Dutti Mika.

Då vet ni. Bjuder på en bild från när jag gick hemåt idag. Stal den från min egna instagram (en app för mobilen, för de som inte visste)


// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Åh har du instagram, vad heter du? :D Har precis skaffat, så är inte sådär superhaj på det än men det är kul! :)

2012-04-10 @ 22:20:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: