MIKA

2012-04-14
15:05:51

14 April 2012
Hej på er!

Ursäktar för den kassa uppdateringen, men det har väl inte hänt så mycket att skriva om. Måndags var jag ledig, pga röd dag. Tisdag var det praktik som gällde, och onsdag, torsdag och fredag var jag hemma, min mage hatar mig just nu nämligen. Den har krånglat av och till i flera år, kanske dags att kolla upp det?

Trodde jag var bättre i torsdagskväll, så vi gick på bio, Alex och jag. The Hunger Games blev det, riktigt bra film faktiskt. Rekommenderas. När vi skulle hem från bion fick jag sjukt ont i magen och mådde grymt illa, jag grät av att det gjorde så ont. När vi kom hem så la jag mig i sängen, och på fredagmorgon när jag skulle upp kändes det först okej, så fixade mig och gjorde mig iordning inför en praktikdag. Men det gick inte, smärtan kom tillbaka och illamåendet med det, så det blev att vara hemma igår också. Idag känner jag mig mycket bättre, just nu iallafall.

Nu snart ska jag och Alex gå ut i fina vädret (hörde att det snöade lite runt omkring i landet, HAHA! (förlååt ) )
Kanske ta en kaffe (chailatte för min del isåfall) och bara glo runt. Får väl se vad det blir.

Just det. Har förhoppnmingsvis sommarjobb också. Säger inte så mycket mer om det mot all förmodan inte blir av, men ganska så säkert. Woop.

Ha det bra allihop!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: