MIKA

2012-04-21
19:03:37

21 April 2012
Hej på er!

Sitter och bara glor. Idag har vi varit i stan en sväng och glott, inte mer med det.

Har sen sist jag skrev bara varit hemma, blev sjukskriven av doktorn jag träffade. De kunde dock itne göra så mycket då jag inte är skriven här.. (Ja, vi bor i Sverige , året är 2012, och kan inte bli behandlad pga inte skriven i den stad jag befinner mig i, helt jävla sanslöst..)
De tog stick i fingret, och fick beordran om att vila några dagar. Dock fick min svärmor tag på en läkare som kunde kolla på mig och göra en ordentlig utredning, så till veckan blir det att gå dit. Vore skönt att bli av med denna skit, eller åtminstone veta vad det är och vad det beror på... Jag tror dock redan jag vet vad det kan vara, Google är bra ;)

Fick för lite drygt en vecka sen hem ett paket btw! Ett paket från självaste Moa faktiskt. :)

I det låg ett fint brev, ett jättesött vykort, samt grymma lösögonfransar och ett nagellack. Superfint var det! ^^ Tar ett foto på det sen någon dag. :)

Jag hoppas att ni alla har en superbra helg, pöss och kram!

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: