MIKA

2012-08-22
17:49:08

Tampons For Free <3 Chartis
Fick hem ett fint paket med rosa inn hehåll dagen till ära.
Paketet var från Tampons for free och deras samarbetspartner Chartis.

Chartis har en cancerförsäkring för kvinnor, som om du tecknar dig hos dem, och du drabbas av bröst- eller underlivcancer, hjälper dig med den svåra ekonomiska sitsen som kan uppstå. Ett jättebra initiativ om du frågar mig! Kolla upp dem på facebook, de 500 första som gillar får dessutom en fin liten gåva.

När du tecknar en försäkring från Chartis, och du får en sjukdom, så får du först en engångssumma på hela 100 000 kronor, och därefter 5000 kronor i ett år. Och du får göra vad du vill med de pengarna. Hur bra är inte det?

Nu är ni väl nyfikna om vad jag fick för skoj i paketet, eller hur?

Detta fick jag:


Rosa nagellack i nyansen 261 FRESHY från Mavala
Försvarets Hudsalva
Gelehallon
Tamponger
Broschyr om Chartis.

Vill du också ha gratis tamponger rätt i din brevlåda varje månad? Klicka då HÄR och registrera dig nu på en gång ;)

Ha det!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Vad kul att man fick olika färger på nagellacken! :D Haha alltså alla frågar sönder mig om varför de inte får massa extra saker, varför jag har bild på två tampongpaket och inte ett som jag skriver att man får. Alltså jag blir galen snart, orkar inte förklara samma sak hela tiden XD

Det är ju liksom inte så att vi som får VIP-paketen kan göra något så att andra också får dem, haha :)

2012-08-22 @ 20:58:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: