MIKA

2012-12-20
11:13:50

20 December 2012 - ÄNTLIGEN!
Efter regn kommer skolsken, det kan jag tala om. För igår, vid halv elva, så ringde dem från Poseidon och frågade om jag fortfarande var intresserad av en lägenhet jag tackat ja till. Självklart var jag det. Så nu är jag med lägenhet från och med 2a januari. Kontraktet skickas hit till Malung, så jag skriver på det, och skickar tillbaks det till Göteborg. Fy så skönt!
En 1a på 40 kvm, som tydligen ska vara helt nyrenoverad (har inte kollat på lägenheten, fick erbjudandet om den i måndags, och igår ringde dem, och jag var ju redan hemma i Dalarna i söndags.) . Billig i hyra var den också, helt underbart. Så nu blir det inget mer boende hos svärmor. Skönt som tusan!
 
Fina lägenheten ;')
 
// Mika
Taggar: 2012, December, Göteborg, billig, efter regn kommer skolsken, första hand, första handskontrakt, hyra, lägenhet, lägenheter, äntligen;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: