MIKA

2012-12-23
16:39:28

23e December 2012 - Dagen före Dagen.
Hej på er!

Som ni ser har jag gjort lite ändringar i bloggen, inget avancerat, utgick ifrån en av de nya stilmallarna och gjorde en egen header. (Ser ni inte nya designen, klicka på F5).
 
Annars då? Med mig är det bra, idag har jag städat litegrann, och gjort julgodis, annars är det inte många knop här hemma. Kanske ska träffa Camilla senare, det beror på när hon slutar och så.
 
Jag har inga som helst julkänslor. Tyvärr. Har inte haft det på ett par år, men det kan ju bero på att man blivit äldre, julen är liksom inte lika spännande nu som för några år sen. Även fast jag inte har någon julkänsla så har jag tagit mig friheten att skriva en önskelista till tomten, nu när jag äntligen fått egen lägenhet och allt. Den kommer upp i ett annat inlägg.
 
Vad har ni önskat er i år, om något alls?

// Mika
Taggar: 2012, 23, 23 december, December, God Jul, Julen, Tomten, design, juletid, julkänsla, ny, nytt, ändringar, önskelista;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: