MIKA

2012-12-27
17:59:24

27e December 2012
Tjo!
Är så galet mätt just nu, åt precis en bit lax, fy så gott det var. Tänk att jga för bara några år sen inte gillade lax alls. Säger som mamma, jag har nog vuxit upp, haha.
 
Just nu sitter jag i godan ro och väntar på att Hansson ska komma och hämta upp mig. Vi ska till henne och spela kort och snacka skit, helt okej en torsdagkväll.
 
Alltså vet ni? Jag är så galet konsert -och festivalsugen nu så det är inte riktigt klokt. Tur att jag ska på Sonata Arctica den 25e iallafall. Har inte sett dem sen första gången 2006, längtar som en tok! Bra musik det ska ni veta. Har ni inte hört dem tycker jag att ni ska söka på Sonata Arctica på YouTube eller Spotify med en gång.
 
 
// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: