MIKA

2012-02-07
13:46:23

7 Februari 2012
Hej på er! Trött tjej som skriver. Klev upp 06.40 och gjorde mig iordning och gick till körskolan för en kort lektion. Sen jag kom hem har jag legat i sängen, sovit till och från, samt suttit här. Och ja, just det, irriterat mig som fan på alla dessa telefonförsäljare som ringer, hela tidne. dag ut och dag in, kvällar, dagar, helger. Fan. Sen när man väl svarar, ja då är det ingen på andra sidan. Bröööl.

Ska snart dra mig mot ungdomsmottagningen, har tid klockan 15.00. Egentligen skulle jag ha haft tid 13.30, men självklart skulle hon jag skulle träffa på något möte.. Efter UGM blir det väl antagligen nästan direkt till körskolan. Sitta där vid datorn lite, sen sista teorilektionen. Det är nära nu, kan jag tala om för er. Höhö.

Nu ska jag slå en pling till min mor. Ha det!

// Mika
Kommentar:

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-07 @ 14:17:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: