MIKA

2012-02-08
16:01:53

8 Februari 2012
Hej på er!

Idag har jag kört bil samt suttit på körskolan. Har även plockat ihop lite och slängt i en tvätt. Mer intresant än så har min dag faktiskt inte varit. Pluggandet går jättebra, och det börjar närma sig skrivning nu, hoho. Spännande! När har jag den då? Skulle ni bra gärna vilja veta va? Kan ni ha! Säger till efteråt, såklart.

Ska snart dra mig ut i snön igen, ta ut pengar och glo runt lite. Måste nog köpa mer ramlösa också. Funderar på vad man ska ta och fixa ihop för käk idag. Mor var sugen på skinksås, men det är inte jag. Detta åts i helgen, så har ingen lust att göra det nu igen, haha. 

Nä men annars går väl livet på. Snart, snart, snart, tar jag mitt pick och pack och lämnar den här byn.

Ha det gött allihop!


// Mika

Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Yes från Adlibris! Haha men precis, visst var det dig jag lånade bok 3-4 av va? :)

2012-02-08 @ 18:13:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: