MIKA

2012-02-14
13:53:27

WEST COAST RIOT byter datum och plats för årets festival!
Nu, ÄNTLIGEN, säger jag, har West Coast Riot börjat släppa band till årets festival. Dessa släpptes för ett par dagar sen, och  ska jag vara ärlig trodde jag ett tag att det inte skulle bli något i år, men den som väntar på något gott.
WCR har nyheter för årets festival. Dels kommer de inte ha något med Metaltown att göra, vad gäller plats och datum. Årets festival kommer att äga rum den 26 juli på Röda Sten i Göteborg.


Biljetterna till årets festival släpps nu på torsdag, den 16 februari! Biljetterna kommer var adyrare än åren innan, de kommer kosta 695 kronor.

Tre band har redan släppts, och dessa är:

RANCID
AGAINST ME!
GALLOWS


Vad jag sett på deras Facebooksida så är det väldigt många som önskat Rancid, och det verkar som WCR lyssnat på sina festivalbesökare. Jag själv lyssnar inte speciellt mycket på några av dessa faktiskt, så jag väntar med spänning på nästa bandsläpp. Har inga direkt önskeband som jag kan komma på nu, även om det hade varit grymt om No Use for A Name, Bad Religion och American Hi-Fi skulle kunna vistas på samma festival här i Sverige. Om jag har sån tur, ja då beställer jag biljett right away!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: