MIKA

2012-01-11
12:34:06

11 Januari
Hej!

Förlåt för den usla uppdateringen. Men igår var jag dels grymt trött, sen var jag ju på Riskettan och sådant, så orkade inte skriva något. Nu ska jag ta tag i städningen här i rummet, ser förjävligt ut nu, haha. Hundne tittar anklagande på mig som om hon tänker: Du borde ha städat igår dumming!

Söt hon. SEN när jag är klar, ska jag skriva om mina dagar i Göteborg. LOVAR!

Just det! Skulle egentligen ha haft körlektion idag, men den blev inställd, så måste gå dit och boka nya lektioner imorgon eller på fredag. På ett vis var det väldigt trist att inte få köra idag, men på ett vis jäkligt skönt, då jag knappt sovit nånting inatt igen. Saknar Alex's säng! Den är typ sövande. Jätteskönt sover man, haha..

Nej! Städa var det ja.

CIAO!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: