MIKA

2012-01-14
18:37:31

14 Januari 2012 - Anthonys födelsedag!
Hej på er!

Idag har vi varit och firat Anthony, min brorson, på hans 8e födelsedag. Helt sjukt att han börjar bli så stor. Tiden går fort, nästan lite för fort..
Det öppnades presenter och bjöds på kladdkaka och ananaspaj. Anthony verkade mer än nöjd med sina födelsedagspresenter, och imorgon blir det förhoppningsvis att öppna ännu fler då han har barnkalas. Jag ska dit och hjälpa till litegrann.

Annars idag har det inte hänt så mycket, är mest segt. Kom precis hem, har varit och köpt lite vindruvor m.m.
Kvällen kommer nog bestå av att sitta i soffan och glo på någon film  skulle jag kunna tänka mig.

Ha det bra folket!

// Mika
Kommentar:
#1: Fanny

Anthony.. fint namn!:)

2012-01-14 @ 23:00:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: