MIKA

2012-01-26
17:01:10

Fika, BHprovning, gardinköp och Sibyllamat.
Ja, rubriken kan i princip sammanfatta dagen såhär långt. Ska snart ta och sätta mig en stund och läsa lite bok hade jag tänkt.
Har även övningskört idag, både till och från min brors pappa. (just det, måste ringa ena brodern kom jag på nu.)
Gick jättebra, och mamma verkade också tycka det då hon var betydligt lugnare nu än sist ;)

Iallafall. Har fuskat som fan idag, eller egentligen hela veckan till och från. FY! Både fikat och ätit på Sibylla. På samma dag. Uscha. Men nu får det bli så, nu, de sista dagarna på denna vecka, får det bli lite hur det vill, men nästa vecka blir det fan skärpning på hög nivå!

Ja. Sen har jag på BH-jakt idag. Hittade en.. Aldrig provat skönare och bättre BH i hela mitt liv tror jag.. Nackdelen: Den kostade 400 spänn. Jag behöver minst 2 nya. Hittade dock en sida på nätet med fri frakt, och BHn för en hundring billigare, men ändå. Någon som har lust att skänka mig 600 riksdaler kanske? Nä, trodde väl inte det.  Men, ska fundera lite och vänta ut det lite till, kan komma upp på lite andra sidor hoppningsvis ännu lite billigare, och då slår jag till. Den var tydligen väldigt ny på marknaden, så att säga. Var in på lokala underklädesaffären, och blev så bra omhändertagen, massa bra tips. Grymt nöjd!

Jag har även köpt gardiner idag. Vuxenpoäng? Lite kanske. men 40 kronor för ett par panelgardiner är nada, så köpte två par, och ett par åt min mor. Sen var det ju bara det att få upp dessa gardiner. Kanske. Eller låta dem ligga i sina förpackningar och hänga upp dem när jag väl fått mig en egen lya. Vi får se.

Blev ett långt inlägg nu, men ni gillar't! ;D Ni älskar mitt BHprat, jag vet. Haha nej då.
Nu - läsa lite bok, sen gå ut en sväng tror jag bestämt.


Ha det gött allihop!


// Mika
Kommentar:
#1: Fanny

Klart vi gillar dina långa inlägg:)

2012-01-26 @ 22:15:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: