MIKA

2012-01-29
14:33:30

Städat!
Så där ja! Då har man gjort söndagens städryck. Plockat ihop och dammsugit precis överallt. Alltså ibland är det en förbannelse att ha hund som hårar ska ni veta. Jäklar med hår det samlas, på bara någon enstaka dag. Nåvl. Älskar min lilla Sunni ändå.

Dagens planer sen blir att ta ett gött bad och läsa lite i körkortsboken. Sen blir det nog TVtittande en stund för att sova tidigt ikväll som det känns. Imorgon är det ännu en dag med körlektioner. Skoj!

Har ni några söndagsplaner?

// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Mysig söndag. Speciellt det med bad!:* Jobbigt med hunhår. Jag drar mig lite för att bjuda hem en kompis på grund av att hon har två stora hundar som hårar:o



Mina planer idag är lite shopping, Nutella på pannkakor och se på Wallander. Inte så dumt det heller^^

2012-01-29 @ 16:13:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: