MIKA

2012-01-26
22:32:32

Tampons for free + Sensual Balans
Japp, nu är det tampongpratsdax igen! Vet att ni gillart ;)

Härom veckan fick jag ett fint litet paket från Tampons for free, som självklart innehöll tamponger, pus en produkt från deras nuvarande samarbetspartner, Sensual Balans. Sensual Balans är en produkt som både kan öka fuktigheten i underlivet hos oss kvinnor, samt öka sexlusten. Den återställer fuktigheten i underlivet för de kvinnor som kanske har problem med torrhet.

Vad jag tycker om produkten? Jag har faktiskt ingen aning, för jag har inte provat den. Men idén är bra, att den har två funktioner, så att säga. Multifunktionella grejer är bra!
Bild på produkten, om ni blev nyfikna:

Sensual balans finns att köpa på bland annat Apoteket!

Någon av mina läsare som inte är medlem i Tampons for free? Bli det för tusan! För inte vill man väl egentligen betala en massa pengar på något sådant tråkigt? Nä, fy, vet ni vad. För att bli medlemmar så går ni in här: http://www.tamponsforfree.se/ Ni kan även klicka på bilden nedan för att komma dit!

Se till att fylla i alla fälten, så ni blir 100%are, då kan ni vara med i massa spännande tävlingar och annat skoj!

Jag hoppas att ni blir medlemmar. Ju fler medlemmar, ju större är chansen att Tampons for free expanderar och blir enorma, och får många fler samarbetspartners! GO GO GO! Och killar, ni kan också bli medlemmar, det är jag säker på. Om ni skulle vilja alltså. Tamponger är bra när man får näsblod, haha ;)

// Mika
Kommentar:
#1: Jennifer

Hahaha! bra för killar jao ;)

2012-01-31 @ 18:34:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: