MIKA

2012-07-22
21:52:20

22 Juli 2012
Tjohej på er.

Veckan har varit riktigt bra, i måndags kikade jag på Christina när hon hade övningskonsert för få utvalda.
Tisdagen spenderades med mor, vi var ute och åt på tältet. Onsdagen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, förmodlingen ingenting viktigt. Torsdag så grillade jag och mor, sen kom broder Jörgen över en sväng och sa hej.
Fredag så glodde jag och mor på folk, dock svinkallt som fasen ute, så hon åkte hem  efter en stund, och jag hängde med Carro och Bea, och planerade inför lördagen.

Lördagen (dvs igår) kom och Bea hämtade mig runt tio och vi gjorde lite ärenden när byn fortfarande var någorlunda folktom. Sedan gick jag hemåt och hon till jobbet. Plockade ihop lite, sen hoppade jag in i duschen och sen tog jag lååång tid på mig när jag gjorde mig i ordning för kvällen. Vid halv sex-tiden drog vi oss till Carro, och där blev vi fram tills runt elva-halv tolv. Vad gjorde vi hos Carro då? Hm. Snackade skit, vissa försökte hjula, och Nathalie blandade drinkar för fullt som vi alla fick smaka lite på.

Sedan åkte vi ner på byn, då Carros bror var snäll och skjutsade på oss, dock fick vi åka i två etapper, vi var för många, och polisen var i byn (detta händer typ. två gånger om året eller så, FYI). Vi gick runt och kikade på folk, och träffade tillslut en kompis till mig och Carro, från Filipstad. Gav honom lite sightseeing i byn och allmänt flummade. Klockan blev mycket, alldeles för mycket. Vår vän åkte hem mot Värmland, och vi åkte hem till våra sängar.

FAN så jag frös när jag kom hem. huttrade mig ner i sängen med tjock filt och tjockt täcke och låg och skakade värre än ett asplöv. Pratade lite med Alex, och försökte sen sova. Sist jag kikade på klockan var den runt 04.15. Behöver jag säga att när jag väl somnade så sov jag väldigt länge idag? Närmare bestämt halva dagen. Sedan blev det glass på glassgården med Christina för att prata om veckan som gått.

Sen jag kom hem därifrån har jag bara suttit och varit slö. Inte ätit mat ens. Kanske borde ta en macka. Eller inte. Vi får se.

Beställde precis lite fina saker från Sweden Rock Shop, jag fick ju ett så bra presentkort därifrån av mina fina brorsbarn.
Tadaa:
Skitsnygg cardigan, med huva! Enda som fattades var fickor, men man kan inte få allt. Kär i den fastän jag inte provat än. Hoho.


Superfin topp som jag blev lite förälskad i. Ska bli kul och se om det är lika fint på som på bilderna ;)



Påväg ut såg man ut sådär. Prey t-shirt, gammal som gatan. Men jag gillar't! Naglarna var inte kritvita senare under kvällen för övrigt, de blev svartglittriga. Eftersom mina fina naglar jag gjorde hos Charline gick av tillslut allihop och jag orkade inte med mina fula naglar satte jag på andra. Om ni ville veta, alltså.

PEACE!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jennifer

Fin röd färg på håret! :)

2012-07-22 @ 22:48:51
#2: Jasmine

Men fyyy fan vad snygga plagg! Blev kär i den översta jag med, såg ju hur härlig som helst ut ju! :D

2012-07-23 @ 00:31:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: