MIKA

2012-07-26
14:21:55

26 Juli 2012
Hejsan hoppsan!

Hoppas allt är bra med er. Själv är jag supertrött, och har varit det sen igår, trots en massa sömn för ovanlighetens skull.

I tisdags så var jag ju till Falun och träffade Sandra och Jasmine, riktigt roligt att träffa dem igen, var över ett år sen sist. Vi gick runt runt på stan ett bra tag, fikae och kikade på rean som var i typ alla butiker. Hjälpte även Jasmine hitta hårfärg då hon var sugen på lite förändring.

Igår hände inte mycket, sov nästan hela dagen, med undantag för att äta tacos med mor och bror. Sen sov jag igen. Duschade, satt vid datorn någon timma, sen sov jag igen.

Idag har jag städat och packat, för imorgon åker jag mot Göteborg igen. Trevligt myees.

Ja, tänkte mest uppdatera så ni vet att jag lever, haha.
Ha det!

// Mika
Kommentar:
#1: Annika

Fin blogg :)

2012-07-27 @ 14:13:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: