MIKA

2012-07-08
00:23:58

7 Juli (Eg. 8 Juli, men vafan)
Sitter här med en kanna saft och Saltpastiller, a.k.a pingviner, som jag kallar dem.

Kom precis hem ifrån mina fina vänner, där vi diskuterat en massa mellan himmel och jord, samt kommit på en massa bra projektidéer och annat. Har även agerat bärhjälp då det var lite panik då en av vännerna var tvungen att flytta sina saker från ett förråd till ett annat. Klart man ställer upp, går ju så mycket fortare för all parter på det viset.

Klockan må vara sent, men ikväll är en sån kväll då jag tänker alldeles för mycket, så att bara gå och lägga sig sådär utan vidare kommer jag ingen vart på, då kommer det sluta med att jsg ligger sömnlös hela natten, och det hade jag ingen lust med. Så tänkte sitta här tills ögonen går i kors, så jag somnar direkt, så jag kommer upp något sånär i tid så jag kan börja städa. Kanske baka en kaka eller två inför det stundande kalaset på torsdag. Eller ja. Kalas och kalas. Öppet hus, skulle jag vilja kalla det för.

I veckan kommer förhoppningsvis min älskade Alex hit. Åh, vad jag saknat honom. Saknar honom alltid när jag är ifrån den mannen. Men snart så.

Jag hoppas att alla haft en bra dag. God natt på er.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: