MIKA

2012-07-08
17:51:21

8 Juli 2012
God eftermiddag på er folk.

Idag har jag, trots att jag gick upp rätt så sent, hunnit med att städa mitt rum, lagat mat, och handlat, för idag sks det nämligen bakas så det står härliga till.

Måste skryta litelitegrann om mn bilkörning, för den går klockrent just nu. Har ju inte kört så mycket sen jag fick körkort, pga att jag varit i Göteborg. Men nu när jag är hemma passar jag på att låna bilen titt som tätt, och det känns riktigtbra. I början var jag ganska osäker gällandes den där bilkörningen, men övning ger färdighet. Det är roligt att köra bil, och jag måste ju medge att det vore gött att ha en egen.
Har kikat på massa fina bilar, men det blir ingen förrän jag har ett fast jobb, det ska gudarna veta, med alla kostnader som är. Inte bara bilköp och bensin som kostar, är ju en hel del försäkringar och skatter som också ska betalas. Nåväl. Som sagt, när jag har fast jobb och känner behov av en bil, då får det bli än. Men inte tidigare. Det är tur man har folk att låna bil av om det skulle behövas. :)

Iallafall. Sent på tisdagkväll kommer Alex, massa mysigt ska det bli.
Nu ska jag skriva upp recept.

Peace!
// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Jag är också sugen på att skaffa bil. Men känner samma som du, det är för dyrt just nu:( Men en dag så..:)

2012-07-08 @ 22:22:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: