MIKA

2012-07-23
14:05:41

Tävla hos Moa (http://epicfaiil.myshowroom.se/)!
Tjena tjena!

Sitter och kikar runt på lite bloggar, och ser en spännande tävling hos Moa, som driver bloggen http://epicfaiil.myshowroom.se/. Hon har en tävling i samarbete med Personlig Almanacka, där du kan vinna en almanacka i valfri storlek.

Inte helt fel nu till hösten att ha en ny. Jag är själv ute efter en egen. Behöver en ny, oskriven tills jag börjar plugga på universitetet i Göteborg, så tar chansen och deltar. Om du också är i behov av en ny almanacka tycker jag att du ska ta en kik in på Moas blogg och läsa tävlingsreglerna. Må bäste man vinna, eller vad är det man säger? ;)

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!




Lycka till allihop! :D

PEACE!

// Mika
Kommentarer:

lycka till i tävlningen :D

2012-07-23 @ 15:31:47
#2: Jasmine

svar: Nej tyvärr, har bara den i guld och den är på rean :)

Åh gör du?! Ja det måste vi, jag är ledig så har all tid i världen att ses :D

2012-07-23 @ 20:30:22
#3: Jasmine

svar: Haha ja det är inte så många som är lika mycket för guld har jag märkt! :)



Okej, ja det är bara att höra av dig när det blir så kan jag dra mig inåt stan då :D

2012-07-23 @ 20:42:09

Hej, säg gärna vad du tycket om mitt nya "åsikter&tankar" inlägg, har jag rätt eller fel? Borde jag ha ändrat på något? http://jaasses.webblogg.se/2012/july/crazy-world.html#comment (direkt länk)

-

Annars vad ska du hitta på idag? :)

2012-07-24 @ 06:10:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: