MIKA

2012-03-01
22:01:44

1 Mars 2012
Hej på er!
Ny dag, ny månad!

Idag hade jag första dagen på praktiken, och det var hur bra som helst! Finns ingenting negativt om dagen faktiskt, eller ja. Förutom att jag hade converseliknande skor, är nog itne det smartaste när man ska stå hela dagarna, men det ska jag fixa med att leta nya, bra skor, som dessutom är snygga. Får väl se hur det går, haha ;)

Iallafall. Man blev sm en i gänget direkt, alla var supertrevliga och det var inga konstigheter. Fick börja med en rundtur på lagret och i butiken, sedan sattes jag i arbete med att larma och galga kläder, och det är väl i princip det jag gjort idag. Och hjälpt kunder såklart. Varit så bra! Längtar tills imorgon. Bra tider har jag också! Kan ju inte bli bättre!

Jag hoppas att ni alla haft en bra början på mars, och en god fortsättning på kvällen!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

svar: Jaa jag förstår det! :D

2012-03-01 @ 22:07:48
#2: Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn ett smycke - http://mallemusic.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke-fran-simplycia-1.html

Veckans blogg -

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-9.html

Snart kommer jag även att ha tävlingar där man kan vinna smink och iphone-skal, så håll utkik! :D

2012-03-03 @ 16:44:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: