MIKA

2012-03-10
17:08:41

10 Mars 2012
Hejsan hoppsan.

Vi har precis städat ihop lite här hemma oxh Alex har hållt på med mat.
Katten blev lite sur på mig när jag drog fram dammsugaren, hon gillar inte den något vidare, stackars liten.
Inte blev det bättre av att jag tog fram mobilen och tog kort på henne heller, på de flesta kort ser hon riktigt arg ut, haha. Tur hon är söt iallafall.

Vad har ni gjort en lördag som denna? Och vad händer till kvällen?

Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag, och bjuder här på två mobilbilder på vår tissetatt.



// Mika

Kommentarer:

Haha vår katt är livrädd för damsugaren, hon vågar inte ens gå nära den när den är avstängd. Hoppas det blir god mat, min pojk gick ut i köket nu.. Får se vad han svänger ihop, jag har installerat mig i soffan jag, haha :)

2012-03-11 @ 18:08:22
#2: moa

Vilken sötnos! :)

2012-03-18 @ 16:44:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: