MIKA

2012-03-16
22:49:38

16 Mars 2012
God kväll på er allesammen!

Idag blev det fartfyllt vill jag lova. Dels resan, som gick jättebra, sen så hämtade jag ut körkortet, åt maaat, och sen lite senare tog jag bilen själv och for till brorsbarnen. De blev jätteglada för kläderna alla tre, och jag var där en bra stund. Vi spelade kula och lite sådant, sen så frågar Micke om jag har lust att hänga med till Äppelbo och kika på en bil som han eventuellt var intresserad av. Så vi drog, jag, Micke och barnen, till Äppelbo och kikade på bil.

Imorogn ska vi dit igen för betalning och hemfraktning av bilen, för den var tydligen jättebra, så den fick det bli för dem. Kom hem för en timme sen ungefär och nu sitter jag och bara sitter, ska snart lägga mig i sängen skulle jag tro.

Imorogn är det en ny dag. skriver en snabbis imorogn! Ha det bäst!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Jaa men eller hur :D Vet dock inte om det kommer hit till Falun, stod att det kommer säljas på hemsidan och i utvalda butiker.. Men du som bor i Göteborg nu lär ju inte ha några problem med att hitta de :D

2012-03-18 @ 01:38:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: