MIKA

2012-03-22
19:49:35

22 Mars 2012
Hej på er!

Jaaaa, jag vet att det varit dött här ett tag, men har egentligen ingenting intressant att skriva om. Jag är på praktiken från 10-17, kommer hem och typ degar, haha. Inte direkt kul att läsa uppdateringar om samma skit varje dag, eller hur?

Kan ju dock nämna att vi fått en till praktikant i butiken, så nu är vi två stycken. Vi kommer grymt bra överrens, den andra tjejen och jag. Lika gammal som mig är hon dessutom. Riktigt kul, vi har även samma tider, både när vi kommer dit, slutar och har lunchtid, så är trevligt att ha lunchsällskap om dagarna. ^^

Idag var jag dock ledig, eftersom jag ska jobba på lördagen, och då passade jag och svärmor på att ha en rejäl shoppingdag. Inhandlade en hel del fint, plus en jävla massa nya underkläder, så jäkla gött när man hittar något bra! Det bästa av allt var dock dels en halsring i silver och en skinnjacka! Inte i äkta skinn tyvärr, sånt har jag inte råd med nu, men snygg som satan är den, perfekt nu till våren och sommaren. Blev lite linnen och sånt också, lite nödvändigheter, så att säga ;)

Kommer eventuellt bilder sen, annars så. Ja. Kommer de så kommer de, annrs kommer de inte, haha ;)
Tänkte passa på att ta lite bilder nu, dock är det jävligt mörkt, men fixar det med en av blixtarna eller så.

Jag hoppas att ni alla mår jättebra, och vi hörs förhoppningsvis snart igen!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: