MIKA

2012-03-29
22:37:33

29 Mars 2012
Hej på er!

Idag hade jag en fet sovmorgon, började inte förrän klockan 13.00. Fick vara i butiken fram tills stängning, vilket inte var helt fel. Åh va jag trivs med tjejerna i butiken, alla är så glada och har så nära till skratt hela tiden, dessutom är de allihop superbra på att lära ut saker och ting. Åh så nöjd jag är!

Började som sagt sent idag, och hade lunch vid 16.00, så då mötte jag upp Alex och vi åt på Subway. Riktigt mumsigt tycker jag. Sen blev det jobb ett par timmar igen. Blev irriterad på en tant som var grinig och sur, men drog på mitt allra finaste fakeleende och försökte vara så trevlig som möjligt, vilket jag tror gick ganska bra, haha.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra torsdag, just nu halvglor jag på Zombieland och ska nog snart bädda upp och gosa ner mig i sängen. Alex är ute, vet inte riktigt när han kommer hem. Lär jag nog märka, om jag inte sover som en sten, vill säga. ;D

Just det!

Sökte ju kurser inför hösten igår, det blev en grundkurs i arkeologi samt i spanska. Kan ju hoppas att man kommer in, om inte annat kan man ju tacka nej om man fått någon annan sysselsättning tills dess. På ett vis hoppas jag att jag iallafall hinner läsa Arkeologin, verkar sjukt intressant. Jag har ju varit intresserad av Arkeologi i åratal, en grej som inte sådär supermånga vet om mig faktiskt, mer än närmsta familj och vänner då såklart. Vill även läsa spanskan och så igen, har tappat så sjukt mycket sen jag läste det i högstadiet. Jag var ju grym på det ett tag. Jag och min kära Camilla ägde ju ut alla, haha! Aaanyway.

Ha det bäst allihop, pöss och kräm!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: