MIKA

2012-03-08
19:39:25

8 Mars 2012
Hej på er!

Dålig uppdatering här, jag vet, men skyller på att jag är sjuk. Min käre pojkvän smittade ner mig, så har varit hemma från praktiken både igår och idag, och kommer bli hemma även imorgon. Riktigt dötrist är det, men ser det från den ljusa sidan, att hellre vara sjuk nu och bli av med skiten, än att bli sjuk sen.

Ikväll blir det först Once upon a Time, sen blir det filmtittande. Får se hur länge man orkar titta innan man somnar.
Jag är en ganska tråkig flickvän på det planet, somnar otroligt ofta när vi ser på film.. (Förlåt lövsi..(a) )

Jag hoppas att ni alla haft en bra dag, och får en trevlig helg!
Kram på er!

// Mika
Kommentar:

Krya på er! :) NI har helgen på er att kurera.. :)

2012-03-08 @ 21:53:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: