MIKA

2012-05-19
21:34:02

19 Maj 2012
Halloj på er!
Hur mår alla? Själv mår jag helt okej, läkartider är bokade osv så nu snart ska jag förhoppningsvis få reda på vad felet i min mage är. Tror dock redan jag vet vad det är, men det lär ju visa sig om läkarna tror samma. Om de tror något alls, det vill säga (är ju trots allt Malung vi snackar om, och där är det mer Cykelverkstad än Vårdcentral...)

Idag så har jag och Alex varit på stan ett par timmar. Fick mig en jättemysig, lila, fluffig filt, som min fina mamma betalade som födelsedagspresent i förskott. Dessutom fick jag även pengar till hårfärg. Hon är så snäll och givmild min mamma, det ska ni veta. Puss på henne! <3

När jag och Alex kom hem så satte vi oss och spelade Carcassonne ett brädspel som är awesomebra! Ska nog introducera det för ungdomsgården i Malung sen, känns som ett spel som skulle kunna bli populärt där.

Snart bär det iväg till Stockholm med Alex för att se bäste Ozzy och bara gå runt och ha tid för oss själva också. Myspys it is!

Nu ska jag ta och vira in mig i min fluff-filt och äta lite på min söta choklad jag fick av min käre pojkvän.



Pöss och kram på er!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: