MIKA

2012-05-06
18:58:57

6e Maj 2012
God Söndagskväll på er.

I v eckan har det inte hänt så övrdrivet mycket. I tisdags (första Maj) så var det fint väder, så vi var ute hela dagen. På eftermiddagen mötte vi upp Christina, sat oss på en bänk och åt glass och bara njöt.

I onsdags var det praktik, samma visa på torsdag och fredag. På fredagen kom Alex och mötte upp mig utanför praktiken, sedan gick vi till McDonalds då jag var vrålhungrig och tänkte köpa mig ett Happy Meal. Kommer fram till tjejen i kassan, säger vad jag ska ha och hon knappar in det i kassan. Helt plötsligt frågar hon: Är den till dig? Varpå jag svarar att det är den, för det var den ju. Då säger hon att jag inte kan beställa den eftersom jag var över 12 år gammal.. WHAT THE HELL?! Jag har alltid fått beställa Happy Meal förut, faktiskt så har både jag och Alex fått beställa Happy Meals av samma tjej som stod i kassan. Sedan säger tjejen att jag kan få köpa Lilla Menyn för en tia extra. Nä, sa jag, och beställde en cheeseburgare och en liten cola. För hur värt är det att köpa en Lilla Menyn, där man varken får äppelbitar eller en leksak?
Den lilla incidenten förstörde typ hela min dag, lite fånigt kanske, men fan så irriterad jag blev.

Sedan åkte vi in till stan och glodde runt tills det var dags för Alex att åka till WG för att spela. Jag glodde runt en stund till på stan, sen mötte jag Christina. Vi satte oss på Condecco och fikade, sedan drog vi oss till Coop där hon skulle handla. Jag drog mig hemåt till mig och hon till sig. Satte mig och såg på film, och sen kom Alex hem, och vi somnade ganska direkt efter det.

Igår blev det en latdag, vi åt glass och såg en film. Det är väl så jag kan summera det.

Svärmor åkte till Grekland i fredags, fuskigt! Men jag hoppas att hon har det bäst borta i värmen.

Ha det bra allihop!

Fin måne i torsdags :)


Ännu finare tomat i fredags på Coop :)


Vann en tävling hos Paret Hårdrock! :)



// Mika
Kommentar:
#1: Emma

<3

2012-05-10 @ 15:27:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: