MIKA

2012-11-17
13:09:41

17 November 2012
Halloj folket!

Hoppas allt är superbra med er. Själv är jag trött som ett as, annars mår jag bra.
Gårkvälen tillbringade jag med Malin och Ilias. Vi började på en engelsk pub vid Valand som heter John Scotts. Efter en ciderså bestämde vi oss för att dra hem till dem, kika på film och slöa. Sagt och gjort. Kom hem 10 i 3 inatt, men vi hade en rolig, lugn kväll.
 
Annars i veckan har det inte hänt så mycket, blivit klar med ett grupparbete, samt läst en del.
Vill vara ännu mer förberedd inför tentan som komma skall denna gången. Det bästa med detta program är att det inte är några salstentor, det är bara hemtentor. Inte helt fel I tell you!
 
Iallafall. Nu ska jag ta och få tag på min pojkvän och se om vi skulle mötas på stan eller ej.
 
Ha en go lördag allihop!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: