MIKA

2012-11-24
16:07:58

24 November 2012
Hej på er!
 
Hoppas allt är bra, med mig är det helt okej. Dagen började likgiltig, sedan blev jag bitter, för att därefter bli superlycklig. Skriver mer om detta i ett annat inlägg. Om mindre än en vecka åker jag för första gången i mitt liv till Danmark, Köpenhamn närmare bestämt. Det ska bli bussåkning, besök på museum, och partaj. Allt detta med klassen. Ni förstår jag går ju på en grym utbildning, Arkeologi. Och det som gör det mer grymt än innan är att skolan betalar bussresan dit och hem, hotell, middagsbuffé samt frukostbuffé och museet, om det kostar något, det har jag ingen koll på, haha. Hur grymt är inte det egentligen? Mycket givmildt är det åtminstone ;)
 
Nej, men nu ska ni få se en bild på vad som gjorde mig superlycklig idag. Mer om varför bitterheten och lyckan slog mig på samma dag berättar jag i ett annat inlägg.
 
Taggar: Copenhagen, Danmark, Denmark, Gina, Gina Tricot, Jolie Trousers, Köpenhamn, Little black dress, Lycka, bitter;
Kommentarer:
#1: Fatma

nice byxor!

Svar: Tack!! :D
Mika

2012-12-01 @ 18:48:06

Snygga brallor ;)

Svar: eller hur! tack :D
Mika

2012-12-02 @ 20:39:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: